M
Majoritatea celor care deţin afaceri în mediul online ţintesc să ajungă în poziţii cât mai fruntaşe pe motoarele de căutare, astfel încât potenţialii clienţi să ajungă pe website-uri şi să cumpere produsele şi serviciile. Dar, cum poate o companie să ajungă pe prima pagină a rezultatelor de căutare?
Vizibilitatea şi prezenţa unei afaceri în mediul online este factorul decisiv pentru succesul sau eşecul unei afaceri. Nu mai este de mult timp un secret că oamenii preferă să îşi facă cumpărăturile în mediul virtual deoarece oferă atât de multe avantaje încât a devenit practic incomod să se mai facă cumpărături în magazinele fizice. Dacă deţii o afacere care încă nu este prezentă în mediul online pierzi o mulţime de persoane din publicul tău ţintă şi renunţi la segmente de piaţă care pot să îţi aducă succesul pe care ţi-l doreşti. Mediul online s-a dezvoltat foarte mult iar utilizatorii au devenit din ce în ce mai activi iar potenţialul de a găsi clienţii potriviţi,gata să cumpere este foarte crescut.
Majoritatea celor care deţin afaceri în mediul online ţintesc să ajungă în poziţii cât mai fruntaşe pe motoarele de căutare, astfel încât potenţialii clienţi să ajungă pe website-uri şi să cumpere produsele şi serviciile. Dar, cum poate o companie să ajungă pe prima pagină a rezultatelor de căutare?
Vizibilitatea şi prezenţa unei afaceri în mediul online este factorul decisiv pentru succesul sau eşecul unei afaceri. Nu mai este de mult timp un secret că oamenii preferă să îşi facă cumpărăturile în mediul virtual deoarece oferă atât de multe avantaje încât a devenit practic incomod să se mai facă cumpărături în magazinele fizice. Dacă deţii o afacere care încă nu este prezentă în mediul online pierzi o mulţime de persoane din publicul tău ţintă şi renunţi la segmente de piaţă care pot să îţi aducă succesul pe care ţi-l doreşti. Mediul online s-a dezvoltat foarte mult iar utilizatorii au devenit din ce în ce mai activi iar potenţialul de a găsi clienţii potriviţi,gata să cumpere este foarte crescut.


Optimizarea SEO se împarte în două categorii şi anume optimizarea on – page şi optimizarea off – page. Optimizarea on – page însumează toate măsurile aplicate website-ului în scopul îmbunătăţirii poziţionării în rezultatele de căutare şi atragerea traficului relevant pentru business-ul pe care îl conduci. Un website care este corect optimizat are o interfaţă prietenoasă cu utilizatorul iar conţinutul afişat îi răspunde punctual la întrebarea adresată pe motoarele de căutare. Pentru a realiza cât mai corect optimizarea on – page este nevoie de un research adecvat de cuvinte cheie, să se optimizeze viteza, imaginile, denistatea paragrafelor, monitorizarea vizitatorilor prin Google Analytics şi Google Search Console, realizarea unui sitemap, etc. Atunci când se creează conţinutul pentru un website, acesta trebuie să fie realizat ca pentru utilizator şi nu pentru motorul de căutare. Informaţiile pe care trebuie să le regăsească utilizatorul pe website trebuie să fie relevante iar produsele şi serviciile comercializate trebuie să fie răspunsul la întrebările pe care le au.
A doua componentă de optimizare SEO, cea off-page reprezintă toate măsurile aplicate în afara unei pagini web în scopul îmbunătăţirii poziţiei pe motoarele de căutare şi să se obţină trafic relevant pentru business. Optimizarea off-page are drept scop îmbunătăţirea percepţiei, relevanţei şi încrederii autorităţii site-ului web prin obţinerea de link-uri care garantează calitatea site-ului web. Pe lângă obţinerea de backlink-uri care reprezintă inima optimizării off – page, mai este importantă şi prezenţa pe reţelele de socializare, comentariile pe blog dar şi marketing-ul prin influenceri.
Optimizarea off – page se bazează pe comportamentul uman, exact aşa cum se întâmplă şi în cazul unei afaceri tradiţionale. Produsele şi serviciile de calitate întotdeauna sunt văzute bine şi recomandate.

Alege să colaborezi cu specialiști în domeniu care pot să te ducă pe prima pagină
A doua componentă de optimizare SEO, cea off-page reprezintă toate măsurile aplicate în afara unei pagini web în scopul îmbunătăţirii poziţiei pe motoarele de căutare şi să se obţină trafic relevant pentru business. Optimizarea off-page are drept scop îmbunătăţirea percepţiei, relevanţei şi încrederii autorităţii site-ului web prin obţinerea de link-uri care garantează calitatea site-ului web. Pe lângă obţinerea de backlink-uri care reprezintă inima optimizării off – page, mai este importantă şi prezenţa pe reţelele de socializare, comentariile pe blog dar şi marketing-ul prin influenceri.
Optimizarea off – page se bazează pe comportamentul uman, exact aşa cum se întâmplă şi în cazul unei afaceri tradiţionale. Produsele şi serviciile de calitate întotdeauna sunt văzute bine şi recomandate.
Oamenii fericiţi planifică acţiuni, nu planifică rezultate.
–
Dennis Wholey