
Bexpert
Optimizarea SEO
Realizam strategii SEO targetate care maximizează potențialul site-ului dvs. ducând la o expunere maxima in mediul online!
De ce trebuie sa faci SEO? Pentru cine este soluția?
Dacă vrei să fii pe primele căutări în Google în mod organic, fără să apelezi la campanii Google Ads.
Dacă vrei că potențialii tăi clienți să te găsească mai ușor pe Google, să obții mai multe vânzări de la lună la lună.
Dacă vrei să fii văzut mai repede și mai ușor de clienții tăi.
Dacă te îngrijorează scăderea vânzărilor online în ultima perioadă sau crezi că nicio metodă de promovare nu funcționează pentru tine.
Dacă ai cheltuit până acum mii de lei pe campaniile de Google Ads și nu ți-au dat rezultatele așteptate… atunci această soluție este pentru tine.

On Site SEO
Optimizarea SEO on-page (onsite) tine cont de toate elementele paginii web, care, împreuna, pot îmbunătăți clasamentul site-ului respectiv in rezultatele căutării.

Audit SEO Tehnic
Pentru ca fiecare campanie SEO este unica folosim la maxim tool-urile Google și nu numai. Astfel depistam din timp problemele tehnice ale website-ului.

Penalty Recovery
In cazul in care site-ul tau a fost penalizat de către Google, manual sau automat (de către algoritm), vom remedia aceasta problema imediat.

Analiza competitori
Analiza competitivității SEO este esențială in orice campanie SEO deoarece oferă date despre ce tactici se aplica in industria in care activezi

Smart Content
Avem echipa noastră de TOP privind creația de conținut. Oferim tot pachetul de content: blog, descrieri produse, descrieri categorie, outreach

Raportare SEO
Ne plac datele și oferim rapoarte lunare despre vizibilitate, poziții, conversii și venituri. De asemenea comunicarea cu noi este permanenta.
Vrei ca afacerea ta sa genereze mai multe vanzari online? Alege cea mai buna investitie pe termen lung pentru business-ul tau. Statistic, este demonstrat ca SEO este cel mai eficient canal de promovare online, avand cea mai mare rata de conversie.
Cat de important este sa ajungi pe prima pagina Google? Oamenii cauta serviciile si produsele de care au nevoie utilizand motorul de cautare, iar peste 90% din acestia intra pe primele rezultate din pagina 1. Site-ul tau nu se afla inca acolo? Oficial, pierzi nenumarate sanse de a-ti atinge unul din principalele obiective ale afacerii tale online: conversiile, indiferent ca acestea sunt definite de solicitari de oferte sau comenzi online.
Avantajele SEO
- Pe site-ul tau ajung exact acei vizitatori interesati de produsele/serviciile tale;
- Site-ul tau devine relevant, se incarca rapid ceea ce poate conduce chiar la costuri mai mici pentru campaniile adwords;
- Cresti eficienta celorlalte instrumente de marketing online pe care le folosesti pentru promovare;
- Cresti performanta afacerii tale;
- Este cu un pas inaintea concurentei;
- Cresti awareness-ul brandului tau;
- O buna strategie SEO, odata implementata, genereaza rezultate pe termen lung.

Ce este SEO?
SEO este abrevierea expresiei Search Engine Optimization, adică optimizarea pentru motoarele de căutare, și este unul dintre cele mai importante procese de promovare online. SEO este responsabil de indexarea site-urilor in motoarele de căutare pentru a le creste traficul organic.

Ce presupune optimizare SEO?
SEO înseamna evaluare, strategie, implementare și analiza, și se împarte in 2 parți: SEO on-page și SEO off-page. Aceste doua mari etape pot fi exprimate pe scurt in felul următor: On-page SEO = Cuvinte-cheie / Off-page SEO = Link-uri.

In cat timp se vad rezultatele?
De regula, rezultatele devin vizibile după 6 luni, însa SEO este un proces continuu, optimizarea neoprindu-se nici măcar atunci când site-ul ajunge pe prima pagina. Odata obținuta o poziție fruntasa, continuitatea este esențiala pentru menținerea ei.
Cele mai bune preturi din Romania
Ce presupune o campanie de optimizare SEO?
Auditul SEO
Nu putem trasa pașii importanți ai strategiei SEO fără a avea cunoștințe despre situația actuala a site-ului tau. Fiecare strategie SEO este personalizata, in funcție de elementele identificate in timpul auditului. De aceea, etapa aceasta este una foarte importanta și tratata cu seriozitate de către echipa noastră.
Un audit SEO cuprinde o lista cu neregulile identificate la nivelul website-ului tau, care îl împiedică sa ocupe poziții fruntașe in motoarele de căutare. Astfel, auditul va include aspecte legate de analiza tehnica onsite (sitemap.xml, robots.txt, viteza de încărcare, heading-uri, etc), conținutul site-ului, dar și o analiza offsite despre backlink-uri (distribuția acestora și anchor text).
On-page SEO
Optimizarea on-page este deosebit de importanta pentru a putea performa și a ajunge in topul primelor rezultate Google. Asadar, toate problemele site-ului, identificate in analiza amănunțită realizata anterior acestui pas, vor fi puse la punct.
SEO nu se rezuma doar la câteva aspecte tehnice, presupunând și capacitatea de a înțelege audienta pe care site-ul o are ca tinta. Astfel ca, etapa de SEO on-page presupune și optimizarea conținutului din pagini, meta titlurilor și descrierilor și a design-ului site-ului acolo unde este cazul.
Utilizam instrumente dedicate pentru analiza amănunțită SEO
Google Search Console, GTmetrix, MOZ, Semrush, Ahref etc
Off-site SEO
Odata ce procesul de optimizare on-page este finalizat, punem in aplicare strategia de link-building. In aceasta etapa ne vom concentra pe obținerea unor link-uri de calitate de la site-uri relevante, conceperea unui conținut de calitate in acord cu strategia de comunicare a business-ului tau, dar și implicarea continua in activitatea de pe conturile din rețelele sociale. Etapa de off-site SEO este un proces caracterizat de constanta, având rezultate doar pe termen lung.
Tinem cont de specificul afacerii tale online și dezvoltam o strategie de optimizare SEO care se aliniază cu obiectivele tale. Metodele de optimizare SEO utilizate de noi sunt conforme cu politicile exprimate de Google. De acceea, nu putem promite rezultate vizibile in doar o luna de la startul colaborării, pentru ca utilizarea unor tehnici

Un singur click are un cost de 1-2 dolari pentru Google Search Network.
Companiile din România cheltuie, în medie, între 500 și 5000 euro pe lună pentru a genera rezultate.
Dacă vrei 500 click-uri pentru website-ul tău, atunci va trebui să plătești aprox. 2.400 – 24.000 RON pe luna.
Asta înseamnă 28.800 – 288.000 RON pe an. Iar dacă oprești complet investiția, Google nu te va mai plasa pe primele poziții.
Sau ai putea să implementezi soluția dezvoltată de către noi care va da rezultate și după ani de zile. E mai eficientă din punct de vedere economic și mai stabilă.
Din nou, soluția este pentru toate persoanele care au website-uri și își vor să apară pe Google, dar se confruntă cu bugetele prea mari pe care le cere Google Ads.

Avantajele Optimizării SEO
Optimizarea SEO ajuta la o mai buna targetare a publicului tinta
Înțelegerea mai buna a comportamentului de cumpărare a clienților este vitala pentru business-ul dumneavoastră! Marketingul bazat pe întrerupere – reclamele TV din timpul filmului sau emisiunii preferate, bannerul de pe internet care iți blochează accesul la pagina dorita – a devenit destul de neplăcut întrucât numărul mesajelor publicitare pe care trebuie sa le suportam in fiecare zi a atins un nivel destul de ridicat. Prin intermediul campaniilor de optimizare seo clienții nu sunt in nici un fel împinși de la spate, aceștia intra pe internet și cauta produse/servicii numai atunci când au nevoie, fără sa ii agasam cu tot felul de mesaje promoționale.

Optimizarea SEO creste brand awareness-ul
Gândiți-vă că domnul Teodorescu își dorește o vacanță pentru el și familia lui, și în căutările lui multiple, indiferent de ce destinație sau tip de vacanță ar caută pe internet, pe prima pagină, în 70% din căutări apare o anumită agenție de turism. Cu siguranță, numele acelei agenții de turism ii va rămâne întipărită în minte și șansele că acea agenție să devină partenerului de vacanță ale domnului Teodorescu cresc considerabil. Mai mult decât atât, a doua oară când turistul nostru va fi interesat de o vacanță va accesa direct site-ul agenției respective!

Optimizarea SEO ne permite alinierea la standardele de performanta Google
Obiectivul principal al motorului de căutare este sa ofere cele mai relevante și complete răspunsuri (rezultate) utilizatorilor din întreaga lume. Pentru a face acest lucru, Google își perfecționează continuu algoritmi/robotii care filtrează cele peste un miliard de site-uri astfel încât aceasta sa afișeze întotdeauna cele mai potrivite răspunsuri la milioanele de întrebări ce ii sunt adresate. Astfel, o campanie de optimizare SEO ne obliga sa ne aliniem și noi standardelor de performanta și sa ne creștem valoarea website-ului prin calitatea/cantitatea conținutului pentru a tine pasul cu dezvoltarea Google.
Optimizarea SEO are cel mai bun ROI
Cel mai bun ROI al unui canal de marketing și cea mai bună conversie. Acest avantaj vine ca un corolar al faptului că utilizatorii ajung pe website-ul nostru și nu invers. Clienții se simt mult mai confortabili în felul acesta și că atare vor fi mult mai receptivi și vor cumpăra mult mai ușor de la noi. Poziționarea în topul rezultatelor înseamnă în primul rând mai mult trafic pe site și bineînțeles mai mulți clienți pentru afacerea dumneavoastră. Acesta este obiectivul principal al procesului de optimizare SEO.
Contactati-ne
Va putem ajuta sa cresteti afacerea in timp scurt
Contactati-ne pentru a va putea oferi o cotatie de pret avantajoasa pentru proiectul dumneavoastra.