T
raficul care se înregistrează pe un website este un indicator al notorietăţii unui brand şi, implicit al succesului de care se bucură în mediul online, motiv pentru care creşterea traficului este un obiectiv major pentru orice afacere. Această afirmaţie este cu atât mai mult valabilă cu cât vine vorba despre un magazin online sau business care îşi pune la dispoziţie serviciile prin intermediul internetului. Unele afirmaţii susţin că este mai bine să ai trafic organic iar altele susţin că este mai sigur să investeşti pentru a atrage rapid traficul pe care ţi-l doreşti.
Ce să alegi, trafic organic sau trafic plătit?


Un business online trebuie să urmărească să aibă o vizibilitate cât mai mare şi să ajungă cât mai rapid la publicul ţintă. Drept urmare, pentru acest lucru este nevoie să se obţină traficul dorit fie pe cale organică, fie plătit. Pentru a se putea genera trafic organic este nevoie de servicii SEO de calitate iar cea de-a doua opţiune presupune să se realizeze campanii foarte bine puse la punct pentru ca investiţia realizată să îţi ofere posibilitatea de a avea traficul dorit. Cele două opţiuni nu se exclud una pe cealaltă însă, dacă bugetul pe care ţi l-ai propus pentru promovare nu le poate susţine pe amândouă atunci în mod clar va trebui să faci o alegere.
Traficul plătit este reprezentat de utilizatorii care ajung pe website-ul tău în urma afişării unei reclame care duce spre site. Taxarea se face numai în urma interacţiunii utilizatorului cu anuţul tău. Astfel de campanii sunt eficiente numai pe termen scurt şi îndeplinesc obiective foarte punctuale.
Pe de altă parte, traficul organic obţinut cu ajutorul unor servicii SEO implementate corect este mult mai relevantă pe termen lung. Conţinutul organic afişat pe motoarele de căutare este mult mai de încredere şi mult mai eficient deoarece are mai multe şanse să fie accesat de utilizatori atunci când sunt în căutarea unor produse şi servicii similare cu ceea ce comercializezi.
Alege serviciile unei agenţii de marketing pentru a implementa soluţiile optime pentru afacerea ta. Pentru că rezultatele organice sunt un punct de întâlnire al cererii cu ofertei, serviciile SEO sunt o adevărată forţă în marketing-ul online. Dacă nu ştii cum ar trebui să abordezi această alegere şi cum ai putea să te asiguri că indiferent dacă este vorba despre trafic organic sau plătit este eficient, atunci apelează cu încredere la serviciile unei agenţii de marketing specializate. Pentru mai multe detalii despre cum poţi să îţi îndeplineşti obiectivele şi să creşti traficul pe website-ul tău, accesează www.bexpert.ro.