C
riza sanitară cu care ne confruntăm la nivel global nu înseamnă nicidecum să stai îngrijorat în faţa laptop-ului şi să te întrebi ce se va întâmpla cu afacerea ta deoarece acesta este cel mai bun moment în care poţi să apelezi la serviciile unei agenţii de marketing online. Deşi la prima vedere pare că toţi antreprenorii au luat exact aceeaşi decizie, de a urma calea online-ului, nu trebuie să pierzi din vedere faptul că oportunităţile pe care le poţi găsi în mediul virtual sunt nepreţuite.
Recomandări pentru marketing online de calitate pe timp de criză
Fiecare afacere se deosebeşte una faţă de cealaltă şi fiecare are o abordare diferită în ceea ce priveşte tipul de marketing online pe care îl aplică, chiar dacă vorbim despre acelaşi domeniu de activitate. Unii antreprenori ar putea să se lanseze în campanii plătite, alţii ar putea încerca pe cont propriu o dezvoltare, să creeze mai multe video-uri pentru Social Media sau chiar să încerce totul până când descoperă reţeta succesului pentru afacerea lor. Însă, este bine să fii cât mai consistent şi să ai obiective clar stabilite şi compatibile cu afacerea ta. O agenţie de marketing online poate să te ghideze pe direcţia corectă, astfel încât să ai cele mai bune abordări pentru afacerea ta.
Este bine să nu te pierzi cu firea şi să aplici orice metodă de marketing online care ţi se iveşte în cale deoarece nu poţi să îţi asumi riscuri. Totodată, sunt câteva lucruri pe care le poţi face şi pe cont propriu, astfel încât să traversezi această perioadă de criză cu fruntea sus.
Acum, mai mult ca niciodată, accentul cade pe cât de activă este o afacere în mediul online, în special pe reţelele de socializare. Ţine utilizatorii la curent cu activitatea afacerii tale, chiar dacă ai doar un magazin fizic. Publică orarul de funcţionare, reglementări, decizii, articole diverse sau chiar filmuleţe. Induce ideea de a comanda de acasă, oferă beneficii precum reduceri de preţ sau prezintă soluţii ingenioase care să scoată afacerea ta în evidenţă şi să o diferenţieze de concurenţă.


Mai important decât orice, în această perioadă este să fii rapid şi la curent cu tot ceea ce se întâmplă în jurul tău. Poate că ai pus la punct un plan de marketing online şi de comunicare care este bun la ora actuală dar este posibil ca peste două zile să nu mai fie valabil nimic din ceea ce ai stabilit anterior. Însă, este recomandat să păstrezi aceeaşi direcţie pentru a nu induce clienţii în eroare.
Chiar dacă scopul tău principal este acela de a genera vânzări cât mai multe, este important să nu creezi numai conţinut prin care să îndemni clienţii să cumpere. Anunţurile care vând în mod direct nu atrage pe nimeni şi vor fi ignorate. Creează conţinut care să fie empatic, care să ofere soluţii la probleme actuale şi să vină în întâmpinarea necesităţilor lor. Clienţii tăi trebuie să ştie că lupţi alături de ei nu că de abia aştepţi să faci vânzări cu orice preţ.
Apelează cu încredere la specialişti atunci când simţi că nu poţi avea totul sub control
Dacă totuşi simţi că nu reuşeşti să te adaptezi sau să ţii pasul cu toate schimbările care se petrec atât de rapid în mediul online cel mai bine este să apelezi la serviciile unei agenţii de marketing online. Perioadele de criză sunt trecătoare însă, deciziile pe care le iei în acest moment te vor afecta pe termen lung. De exemplu, dacă acum, clienţii te-au perceput ca fiind una dintre acele companii pentru care sunt mai importante vânzările decât să fie alături de clienţii care au avut încredere să cumpere, atunci această percepţie va fi destul de greu de şters cu buretele.
O agenţie de marketing online poate să construiască o strategie de promovare potrivită pentru business-ul tău şi să îţi asigure o imagine bună în ochii clienţilor tăi. Dacă ai nevoie de serviciile unei agenţii de marketing online, tot ce trebuie să faci este să accesezi website-ul www.bexpert.ro unde vei beneficia de soluţii personalizate pentru afaceri în mediul online.