
Creați încredere și creșteți conversiile
Influencer Marketing
Aceștia sunt o variantă la fel de bună prin care să-ți asiguri vizibilitatea. Ei au deja audiență, public țintă și pot să atragă trafic pe un site printr-o simplă postare pe website-urile lor despre afacerea ta.

O campanie de influencer marketing poate genera valoare brand-ului prin content marketing și prin asumarea conținutului referitor la brand pe care influencerul îl publică pe platformele sale proprii.
Prin construirea de relații cu oamenii în care publicul tău are încredere,
câștigi o influență durabilă.

Bexpert – Partener de incredere
Crează încredere și lărgește-ți audienta cu INFLUENCER MARKETING
Una dintre cheile succesului în marketingul online este stabilirea mărcii dvs. ca autoritate în industria dvs. Cele mai eficiente metode de stabilire a unei afaceri ca autoritate este marketingul influencer. Devenind o autoritate în industria dvs., veți genera mai mult trafic, mai multe interacțiuni sociale și, în cele din urmă, mai multe venituri.
Mai simplu spus, marketingul de influență este utilizarea unor lideri de gândire cheie care au deja ochii, urechile și încrederea publicului țintă, pentru a vă transmite mesajul. În loc să utilizați abordări plătite sau alte abordări de marketing pentru a ajunge la acest public, inspirați sau angajați pe cineva care este deja influent pentru publicul țintă să răspândească cuvântul pentru dvs.
Marketingul cu influență nu este o tehnică de marketing independentă. În schimb, coincide cu marketingul pe rețelele sociale și cu marketingul de conținut pentru a forma o strategie cuprinzătoare axată pe construirea mărcii și creșterea veniturilor.
Iti pot aduce notorietate. Asta se poate contoriza prin numărul de fani noi aduși pe paginile tale de social media; click-uri și trafic adus pe site; abonați la blog.
Iti pot populariza hashtag-ul Dacă ai unul specific de event sau de brand. Afla mai multe din articolul despre hashtag-uri.
Iti pot aduce si conversii – Influencerii includ un link spre site-ul tau pe canalele lor de social media, iti pot genera si vanzari / lead-uri.
Bexpert – Influencer
De ce să investești într-o campanie cu influenceri?
Decizia de a investi într-o campanie cu influenceri pleacă întotdeauna de la obiectivele tale de comunicare. Dacă printre obiective regăsim awareness sau atragere de leaduri, atunci s-ar putea ca o campanie cu influenceri să fie potrivită pentru tine.
Influencerii sunt acele persoane care au construit în jurul brandului personal o comunitate formată din oameni cu aceleași pasiuni ca ale lor și care au încredere în mesajele transmise de ei. Din acest motiv, materialele scrise de influenceri către comunitățile lor vin cu un plus de încredere, comparativ cu materialele transmise de către un brand unui public nou.
Mai mult, prin intermediul influencerilor poți ajunge la comunități care știi că sunt pasionate de anumite activități sau sunt interesate de anumite categorii de produse.

Bexpert
Avantaje ale unei campanii de influencer marketing

SEO
Optimizare pentru motoarele de căutare. Ajută ca site-ul tău să apară printre primele rezultate din motoarele de căutare pentru anumite cuvinte cheie

Brand Awareness
Promovarea prin influenceri sporește gradul de recunoaștere al brandului sau al produselor tale către publicul care ar putea fi interesat de acestea

Vizitatori noi pe site
Generarea de trafic pe site, din partea unui public deja informat în legătură cu produsele sau serviciile tale

Atragere de lead-uri
Fie că vorbim despre a strânge adrese de mail într-o bază de date, fie că ai nevoie potențiali clienți care să te contacteze pentru a afla mai multe despre serviciile voastre, o campanie cu influenceri ar putea atinge aceste obiective

Efectul Wow
Dacă în urma campaniei vor fi publicate articole pe bloguri, vor exista în Google materiale care vorbesc despre brandul vostru, venite din surse externe, deci vor ține loc de testimonial

Feedback din piata
Puteți afla părerea cititorilor de bloguri în legătură cu produsele voastre
De ce Bexpert?
Este bine cunoscut faptul că promovarea prin intermediul influencerilor, brandul are o vizibilitate mai mare și atinge prin personalitățile implicate și comunitățile acestora, inclusiv targetul de audiență dorit.
În timp ce influencer marketing a început în 2006, s-a schimbat foarte mult în ultimii 15 ani. Facebook și Twitter abia începeau, dar Instagram nu s-a alăturat peisajului rețelelor sociale până în 2010. Când au început influencerii, ei erau în primul rând bloggeri care împărtășeau povești despre viața lor și promovau produsele pe care le foloseau în fiecare zi.
Influencerii de astăzi au, de asemenea, mult mai multe opțiuni decât au avut influenții inițiali. Există nenumărate platforme de social media din care puteți sa alegeți.
Brandurile mari din toata lumea au inclusa in strategie colaborarea cu influenceri, asadar, poti oricand crea context, aborda dintr-o perspectiva amuzanta sau adauga plus valoare produselor tale, prin influenceri.


Testimoniale
Ce spun clienții noștri
Recomand cu încredere Bexpert pentru serviciile lor de calitate!
Echipa proactiva, implicata, la curent cu tot ce misca pe SEO. Recomand!
Foarte recomandat - nu putem mulțumi suficient pentru abilitățile lor profesionale excepționale și modul lor unic de a face ca orice caz stresant și complicat să se desfășoare ușor!
Îmi place promptitudinea și atitudinea față de clienți. Recomand cu incredere !
Te ajutam sa te afirmi in mediul online
NEVOILE TALE = PRIORITĂȚILE NOASTRE
Bexpert
Hai sa discutam oportunitățile tale
Contacteaza-ne acum si nu mai sta pe ganduri
