Chiar și cei dintre noi ca mine care nu beau cafea (știu, cum trec ziua, nu?) Am dat peste cardul de loialitate. Strângeți ștampilele și puteți obține o cafea gratuită … și un card nou. Acesta este un mod foarte simplu, dar eficient de a genera un obicei în clienții dvs., odată ce afacerea dvs. devine parte a rutinei lor, sunteți învingător. Puteți utiliza acest principiu pentru o varietate de companii, cum ar fi o spălătorie auto, un magazin de prăjituri, coafură sau tratamente de înfrumusețare folosind o carte de vizită normală, astfel încât să se potrivească în buzunarul clienților dvs.
Un card de loialitate nu este potrivit pentru unele companii, însă există alternative care pot construi un sistem mai sofisticat. De când Tesco a introdus Clubcard în 1994, cumpărătorii au primit cupoane de reducere adaptate nevoilor lor individuale pe baza obiceiurilor lor de cumpărare.
Cu toții ne place ceva degeaba, nu-i așa? Așadar, nu este o surpriză faptul că aceste tipuri de oferte ne împiedică să ne întoarcem mereu înapoi și să renunțăm la informațiile noastre cu puține ezitări. Un sistem de extragere a datelor în stil clubcard este suprasolicitat pentru majoritatea întreprinderilor mici sau începătoare, dar acum este relativ ușor să captați informații prin blogul dvs. sau site-ul web utilizând software-ul Customer Relationship Management (CRM).
Odată ce aveți informațiile, puteți crea campanii de poștă directă personalizate, susținute de marketing prin e-mail și apeluri telefonice. Datele despre clienți sunt unul dintre cele mai importante active pe care le poate avea o companie dacă sunt colectate eficient.
Marea întrebare este cum obțineți informațiile? Dacă rulați un sistem de comandă online, acesta va fi automatizat pe măsură ce clienții vor introduce informațiile lor la plată. Dar pentru cei dintre voi care nu vând online cum vă descurcați pentru a obține detalii despre clienți?


Acum, cu tot, există o muncă suplimentară, dar ascultă-mă. Multe companii care nu vând online au acum bloguri web pentru a interacționa cu un public mai larg și pentru a le face mai ușor de găsit și de contactat. Acest lucru în sine este un mare beneficiu într-o epocă în care afacerile se găsesc din ce în ce mai mult prin Google. Dar puteți crea, de asemenea, un sistem de abonament la blog prin care oamenii să se înscrie pentru a primi actualizări, poate prin e-mail blog-ului, mai degrabă decât să-i aducă pe site. De asemenea, puteți oferi reduceri, acces VIP la produse și servicii noi sau tutoriale și asistență suplimentare.
Odată ce blogul dvs. este stabilit și ați decis modul în care oamenii vor beneficia de abonare, trebuie să îi determinați să se înscrie. Prin crearea de pliante tipărite sau carduri cadou puteți direcționa trafic către blogul dvs. pentru abonament. Aceste fluturașe tipărite pot fi date la punctul de vânzare, postate prin campanii de poștă directă sau pot fi introduse în ambalaj cu achizițiile lor.
Dacă doriți să oferiți carduri la o plată, vă recomandăm publicitate în magazin pentru a planta ideea. Ori de câte ori mi se oferă extras la checkout, de obicei spun că nu. Aceasta este o reacție psihologică; Mă aflu într-un moment al procesului în care am o așteptare a ceea ce urmează să se întâmple în continuare și orice altceva mă va prinde cu siguranță. Este foarte dificil să atragi atenția oamenilor în acest moment, astfel încât folosirea afișelor care promovează oferta poate planta semințele înainte de a ajunge la casă. Unele persoane pot solicita cardul sau îl pot căuta atunci când ajung la casă, dar cel puțin nu va fi o surpriză completă atunci când le oferiți acest lucru.

“Aşteaptă-te la ce e mai bun. Pregăteşte-te pentru ce e mai rău. Capitalizează ceea ce vine.
Denis Robinson